گیربکس اتوماتیک را تعویض کنیم یاتعمیر؟

گیربکس‌ های اتوماتیک در خودروهای امروزی به ما اجازه می‌ دهند تا درگیر دنده عوض کردن زمان رانندگی نباشیم و بیشتر تمرکز خود را روی جاده و لذت رانندگی بگذاریم. مشکلی که در این میان گاهی برای دارندگان خودرو مجهز به گیربکس اتوماتیک بوجود می‌ آید، خراب شدن گیربکس اتوماتیک است.

پیشنهاد گیربکس رالی

بسیاری از مراکز تعمیر خودرو توانایی تعمیر گیربکس اتوماتیک را ندارند و به جای آن پیشنهاد تعویض گیربکس اتوماتیک را به شما می‌ دهند. در ادامه این مطلب از سایت گیربکس رالی قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که: «گیربکس اتوماتیک را تعویض کنیم یا تعمیر؟» و همچنین توضیحات بیشتری را در این خصوص با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

تعویض یا تعمیر گیربکس اتوماتیک
استفاده دنده دستی در گیربکس اتوماتیک

قیمت نهایی تعمیر گیربکس اتوماتیک چقدر است؟

اگر شاهد خراب شدن گیربکس اتوماتیک هستیم دو راه معمول پیش روی ما قرار می‌ گیرند که تعمیر یا تعویض این قسمت می‌ باشند. قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک معمولاً بیشتر از گیربکس معمولی است و همین موضوع گاهی باعث شوکه شدن دارندگان خودروها خواهد شد.

در شرایطی که به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک مراجعه می‌ کنید بخش‌ های مختلفی مانند نوارها، حلقه‌ های آب بندی، شیر برقی گیربکس اتوماتیک، واشرها و مهر و موم‌ های کلاچ باید تعویض شوند. هزینه تعمیر و بازسازی بخش‌ های مختلف گیربکس اتوماتیک قطعاً از خرید گیربکس اتوماتیک کمتر است و از همین رو تعویض گیربکس اتوماتیک فقط در شرایطی صورت می‌ پذیرد که امکان تعمیر آن برای ما وجود نداشته باشد.

قیمت تعویض گیربکس اتوماتیک چقدر است؟

بسیاری از موارد هزینه خرید گیربکس اتوماتیک ممکن است حتی بیشتر از تعویض موتور خودرو شود. پیچیدگی ساختار این محصولات باعث شده تا قیمت آنها به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند. از طرفی برای خودرو‌های خارجی که دسترسی به قطعات یدکی و جانبی آنها دشوار است، این مشکلات برای دارندگان خودرو پر رنگ‌ تر خواهد بود. مراکز فروش گیربکس اتوماتیک معمولاً این محصولات را به دو صورت نو و استوک یا دست دوم در اختیار مشتریان قرار می‌ دهند.

قیمت محصولات دست دوم و استوک پایین‌تر از نمونه‌ های نو است. البته در زمان تعویض گیربکس اتوماتیک نباید صرفاً بر روی قیمت تمرکز داشته باشید. چرا که در بسیاری از موارد مشاهده شده گیربکس اتوماتیک استوک یا دست دوم مشکلات زیادی را در طولانی مدت می‌ تواند برای شما به وجود آورد که هزینه نهایی برطرف سازی مشکلات مربوط به گیربکس را افزایش خواهد داد.

چطور زمان تعمیر یا تعویض گیربکس اتوماتیک را مشخص کنیم؟

زمانی سراغ تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک برای تعمیر یا تعویض این بخش از خودرو می‌ رویم که شاهد بروز مشکلات مختلفی در این قسمت باشیم.

مجموعه گیربکس رالی متخصصین باتجربه بیش از 20 سال کنار شما هستند تا به بهترین شکل و کیفیت تعمیرات و سرویس های عالی را به شما ارئه دهند .

–  تعمیرات تخصصی گیربکس ,  AL4 , AT , CVT , Xtronic  ،برق و سایر خدمات خودرو
–  پروگرام وریست انواع خودروها ،تست شیربرقی و سرویس انواع ساعتی
–   ضمانت تعمیرات و سرویسها بصورت تضمینی
– تعوبض روغن گیربکس اتوماتیک  و تامین کننده قطعات اصلی گیربکس انواع خودروهای برتر

گیربکس رالی تعادل بین سرعت و نیرو

گیربکس رالی تعادل بین سرعت و نیرو

Call Now Button