تعمیرات گیربکس رنو در تهران

تعمیرات گیربکس رنو در تهران | گیربکس رالی، کارگاه تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک با بیش از 20 سال سابقه، به عنوان یکی از برترین‌ها در زمینه تعمیرات خودرو شناخته می‌شود.

تعمیرات گیربکس رنو در تهران

تضمین کیفیت و حرفه‌ای بودن ما به عنوان گیربکس رالی نه تنها از تخصص بیش از دو دهه‌ای ما ناشی می‌شود، بلکه خدمات ما از جزئیات ناپذیر تا اصول علمی پیشرفته طراحی شده است. مشتریان ما اعتماد خود را به دلیل رفع عیوب با تضمین، گارانتی یک ساله، و حمل خودرو به تمام نقاط کشور، به ما سپرده‌اند. با گیربکس رالی، تجربه کنید تا ما را به عنوان گزینه‌ای بی‌همتا در دنیای تعمیر گیربکس اتوماتیک بشناسید.

خدمات ما شامل تعویض گیربکس، تعمیر گیربکس، تعویض زنجیر گیربکس، تعویض کلاچ گیربکس، تعمیر سیستم کنترل الکترونیکی گیربکس، تعمیر سنسورها و تسترهای مختلف گیربکس می باشد. همچنین ما قطعات خراب شده را جایگزین می کنیم تا عملکرد گیربکس به حالت اولیه برگردد. تمام تعمیرات توسط متخصصین مجرب انجام می شود تا از کیفیت بالای کار تضمین شود.

 
تعمیرات گیربکس رنو در تهران

گیربکس رالی در تهران

استان تهران استانی در شمال-مرکزی ایران با جمعیت بیش از ۱۴ میلیون نفر و مساحتی کمتر ۱۳۰۰۰ کیلومتر مربع است. این استان پرجمعیت‌ترین استان ایران است و از نظر مساحت پس از استان‌های قم و البرز، سومین استان کوچک ایران است.

شهر تهران به عنوان مرکز استان تهران و پایتخت ایران در مرکز این استان قرار دارد. شهر تهران با جمعیتی بالغ بر ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بزرگترین شهر ایران و دومین شهر بزرگ پس از دهلی نو در خاورمیانه است.

از مهم‌ترین شهرهای دیگر استان تهران می‌توان به کرج با جمعیت بیش از یک میلیون و صد هزار نفر، شهریار با جمعیت بیش از ۶۰۰ هزار نفر، ری با جمعیت بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر، شهر جدید پردیس با جمعیت بیش از ۵۰۰ هزار نفر و شهر صنعتی کنگان با جمعیت بیش از ۳۰۰ هزار نفر اشاره کرد.

تعمیر گیربکس در تهران

در تهران تعمیرگاهای گیربکس زیادی وجود دارد ولی تمامی تعمیرگاه ها بهترین نیستند! حالا چرا باید به گیربکس رالی اعتماد کنیم ؟

مزایای گیربکس رالی :

مشاوره و عيب يابي رايگان

با مشکلات و ايرادات ممکن در گيربکس خودرويتان، در مجموعه گيربکس رالي ما آماده‌ خدمت رساني به شما هستيم، ميتوانيد با تماس به کارشناسان ما به صورت رايگان از مشاوره و راهنمايي حرفه‌اي بهره‌مند شويد.

حمل و نقل خودرو

اگر گيربکس خودرويتان خراب شده و امکان جابجايي وسيله نقليه‌تان وجود ندارد، با ما تماس بگيريد. ما خدمات جابجايي و حمل خودرو را تا تعميرگاه ارائه مي‌دهيم تا خودروي شما با احتياط کامل به مجموعه برسد.

تعمیرکاران حرفه ای

همه کارشناسان و تعمیرکاران مجموعه گیربکس رالی، افرادی با تجربه و متخصص در زمینه تعمیرات گیربکس‌های اتوماتیک خودروهای داخلی و خارجی هستند.

گارانتي يک ساله

گيربکس رالي با افتخار در تعمير انواع گيربکس اتوماتيک تخصص داريم و يک سال گارانتي براي خدماتمان ارائه مي‌دهيم. در صورت بروز مشکلات پس از تعمير، ما بدون هزينه‌اي، خدمات رفع عيب را براي شما ارائه خواهيم داد.

تعامل با مشتري

با احترام به مشتريان، در مجموعه گيربکس رالي، تلاش ما براي ارائه خدمات با کيفيت بالا و رضايت کامل شماست.

ضمانت قطعات

تمامي محصولات و قطعات نو و استوک تهيه شده توسط مجموعه گيربکس رالي به صورت اورجينال از يک سال يا 30 هزار کيلومتر ضمانت، برخوردار هستند.

برخی از برند های تحت پوشش گیربکس رالی

تعمیرات گیربکس رنو در تهران

گیربکس AMT چه تفاوتی با سایر گیربکس ها دارد؟

در این گیربکس سیستم اصلی در جای خود یعنی پشت موتور قرار دارد. اما دیگر پدال کلاچ از زیر پای راننده حذف شده است. و دیگر راننده برای تعویض دنده نیاز به گرفتن کلاچ ندارد. و موتورهای الکتریکی یا الکترو هیدرولیکی که یکی از اجزای اصلی سیستم گیربکس AMT هستند، این کار را به جای او انجام می دهند.

مزایای گیربکس AMT:

مقرون به صرفه بودن: AMT ها به طور کلی در مقایسه با گیربکس های اتوماتیک سنتی مقرون به صرفه تر هستند، و آنها را به گزینه ای جذاب برای خریداران آگاه از هزینه تبدیل می کند.

بهره وری سوخت: AMT ها می توانند بازده سوخت مشابه یا حتی بهتری نسبت به گیربکس های دستی ارائه دهند. سیستم خودکار تعویض دنده را برای کارایی بهینه می کند و در نتیجه مسافت پیموده شده را بهبود می بخشد.

سهولت استفاده: با حذف نیاز به کنترل کلاچ دستی، AMT ها تجربه رانندگی ساده ای را ارائه می دهند. آنها به ویژه در ترافیک شلوغ یا در مناطق تپه ای مفید هستند و خستگی راننده را کاهش می دهند.

بهبود عملکرد: AMT ها می توانند تعویض دنده های سریع تری را در مقایسه با گیربکس های دستی انجام دهند که در نتیجه شتاب نرم تر و عملکرد بهتر در جاده ها را به همراه دارد.

"با تعمیرات گیربکس رالی خودرویتان به موفقیت نزدیکتر است!"

برا اطلاعات بیشتر در مورد گیربکس AMT رو کلمه لینک کلیک کنید.

Call Now Button