در مجموعه تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک رالی به طور حرفه ای و با دارا بودن مهندسین مجرب و کارآزموده تمام سعی و تلاش بر این داریم که با کمترین زمان و کمترین هزینه در امر تعمیر گیربکس چینی کوپا در خدمت مشتریان عزیز باشیم

معرفی خودروی ریگان کوپا

خودرو کوپا یا همان شاستی بلند کوچکی است که توسط شرکت چینی زوتی در سال 2013 تولید شد .
این خودرو با نام اختصاصی T600 در بازار چین شناخته شد .
شرکت ریگان خودرو که زیر نظر کرمان موتور می‌باشد که این خودروی چینی مونتاژ کرد و با نام ریگان کوپا یا همان T210 به بازار ایران عرضه کرد .

موتور : ۴سیلندر
۱.۵ لیتری توربو
۱ ۶سوپاپ
۱۵۶ اسب بخار
۲۱۰ نیوتون بر متر
گیربکس ۶ سرعته
دیفرانسیل جلو
شاستی یکپارچه

تعمیر گیربکس کوپا

گیربکس اتوماتیک کوپا  و هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک کوپا

خودروی شاستی کوپا با دارا بودن گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته ساخت کشور چین ،که علامت 6AT و با نام اختصاصی DAE شناخته شده است.

این گیربکس بر روی خودروی دناپلاس نیز نصب شده است . خودرو دنا پلاس که گیربکس مشابه با کوپا دارد
برای تعمیر در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک رالی در خدمت شما عزیزان هستیم

ما در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک رالی تمام سعی و تلاش بر این است که با عیب یابی با دستگاه های به روز دنیا و کمترین زمان و کمترین هزینه ممکن در تعمیر گیربکس اتوماتیک کوپا خدمتگزار شما عزیزان باشیم.

هزینه تعمیر گیربکس کوپا

کوپا با دارا بودن گیربکس اتوماتیک پیشرفته DAE و حساسیت زیاد در امر عیب یابی و تعمیرات تخصصی گیربکس نمیتوان هزینه مشخصی را اعلام کرد .
مجموعه گیربکس رالی قبل از انجام هر گونه تعمیرات بر روی خودرو شما حتما هزینه و زمان تعمیر را اعلام می‌کنیم تا در حد توان بتوانیم تعمیرات انجام دهیم .

تامین قطعات اورجینال گیربکس اتوماتیک کوپا

یکی از بحث بر انگیزترین کارها در امر تعمیرات قطعات اصلی و اورجینال می‌باشد که این تعمیرگاه با وارد کردن قطعات اورجینال کوپا

این اطمینان خاطر را به شما مشتریان عزیز بابت کیفیت قطعات میدهد

تعمیر گیربکس کوپا
تعمیر گیربکس کوپا

برند های تحت پوشش گیربکس رالی

گیربکس‌های اتوماتیک ، به عنوان یکی از جزئیات مهم و حیاتی خودرو، نقش بسزایی ایفا می‌کنند . خرابی و عدم تعمیر درست آن‌ها می‌تواند به بخش‌های دیگر خودرو آسیب برساند . تعمیر گیربکس اتوماتیک یک مهارت و تخصص خاص می‌طلبد و بهترین انتخاب برای رفع مشکلات آن ، تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک با تخصص کافی است . به جای مکانیکی دلبندتان ، به تخصص‌مندان ما اعتماد کنید تا خودرویتان همیشه در حالت برتری باشد .

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک گیربکس رالی با تمرکز بر تعمیر انواع گیربکس‌های خارجی و داخلی ، ارائه خدمات تخصصی و حرفه‌ای با ضمانت کتبی . تعمیرکاران ما با عمیق‌ترین دانش در زمینه قطعات داخلی جعبه دنده و بهبود عملکرد آنها، مشکلات را به دقت شناسایی و رفع می‌نمایند . با اعتماد به تخصص ما، خودرویتان به دستان متخصصان حرفه‌ای و مطمئن سپرده شود .

Call Now Button